Klantenservice

Hoi,
Waarmee kunnen we je helpen?

Meestgestelde vragen

Hoe werkt retourneren?

Je hebt 14 dagen bedenktijd en mag je aankopen terugsturen binnen deze periode.

Een pakket retourneren gaat als volgt:
Mail naar klantenservice@noorenmoor.nl met daarin de reden van retour, om welke product(en) het gaat. Vervolgens krijg je in een retour-mail de adresgegevens toegestuurd.
Hierna kun je het betreffende pakket afgeven bij een PostNL-locatie. Je betaalt de normale verzendkosten voor een retour pakket. Klik hier voor retourneren.

In principe heb je het recht om alles te retourneren, zolang je alles in de originele staat behoudt. Dit betekent het volgende:

• Zorg ervoor dat de artikelen die je retourneert onbeschadigd zijn, in de originele verpakking zitten, met alle labeltjes er nog aan.
• Je mag een artikel passen, betasten en bekijken, zoals je dat in een winkel zou doen. 

Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een andere manier hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen we je aansprakelijk stellen.

Wanneer is mijn retour verwerkt?

Het afhandelen van een geretourneerd artikel duurt over het algemeen hooguit vijf werkdagen. Als het erg druk is (tijdens grote kortingsacties bijvoorbeeld), kan het langer duren.

Nadat je retour zonder gebreken is binnengekomen storten we binnen zeven dagen je geld terug. Zodra je retour verwerkt is, krijg je een e-mail. Als we jou hebben terugbetaald, krijg je daar ook een mailtje over.

Duurt het je te lang?Je kunt altijd contact nemen met onze klantenservice. Aarzel niet, we helpen je graag.

Wat doe ik met kapotte aangeleverde producten?

Een product is niet goed als het niet compleet is, beschadigd of kapot is en/of het niet goed doet.

Neem contact met de klantenservice. We zullen je zo snel mogelijk helpen en naar een juiste oplossing kijken.

Zijn er uitzonderingen?

Op maat gemaakte producten geldt geen bedenktijd.