Klantenservice

Hallo! Waarmee kan ik je helpen?

Privacybeleid & Cookies

Op deze pagina hebben we belangrijke informatie uit onze privacyverklaring voor jou samengevat, in de vorm van veelgestelde vragen en antwoorden daarop. Zo vind je snel de informatie waar je naar op zoek bent. Wil je gedetailleerde informatie over de verwerking van jouw gegevens, dan kun je onze privacyverklaring als pdf downloaden en raadplegen.

Bestellen in de webshop

In de shop kan je elk product in detail bekijken. Klik op kopen om het desbetreffende product in de winkelmand te doen. Ga naar winkelmand om vervolgens op de betaal en verzendgegevens pagina te komen. Wij krijgen de bestelling binnen en houden je op de hoogte van elke stap van bestelling ontvangen tot aan track & trace bericht.

Hoe werkt het kopen van grote meubelen?

Grote meubelen, zoals kasten en tafels, verzenden we NIET. Deze kan je ophalen in ons atelier Volthage: Loosteresweg 5, 7596MN Rossum (OV). Maak van te voren even een afspraak zodat we op lokatie aanwezig zijn.

Retourneren

Hoe werkt retourneren?

Je hebt 14 dagen bedenktijd en mag je aankopen terugsturen binnen deze periode.

Een pakket retourneren gaat als volgt:
Mail naar klantenservice@noorenmoor.nl met daarin de reden van retour, om welke product(en) het gaat. Vervolgens krijg je in een retour-mail de adresgegevens toegestuurd.
Hierna kun je het betreffende pakket afgeven bij een PostNL-locatie. Je betaalt de normale verzendkosten voor een retour pakket. Klik hier voor retourneren.

In principe heb je het recht om alles te retourneren, zolang je alles in de originele staat behoudt. Dit betekent het volgende:

• Zorg ervoor dat de artikelen die je retourneert onbeschadigd zijn, in de originele verpakking zitten, met alle labeltjes er nog aan.
• Je mag een artikel passen, betasten en bekijken, zoals je dat in een winkel zou doen.

Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een andere manier hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen we je aansprakelijk stellen.

Wanneer is mijn retour verwerkt?

Het afhandelen van een geretourneerd artikel duurt over het algemeen hooguit vijf werkdagen. Als het erg druk is (tijdens grote kortingsacties bijvoorbeeld), kan het langer duren.  

Nadat je retour zonder gebreken is binnengekomen storten we binnen zeven dagen je geld terug. Zodra je retour verwerkt is, krijg je een e-mail. Als we jou hebben terugbetaald, krijg je daar ook een mailtje over.

Duurt het je te lang?Je kunt altijd contact nemen met onze klantenservice. Aarzel niet, we helpen je graag.

Wat doe ik met kapoote aangeleverde producten?

Een product is niet goed als het niet compleet is, beschadigd of kapot is en/of het niet goed doet.
Neem contact met de klantenservice. We zullen je zo snel mogelijk helpen en naar een juiste oplossing kijken.

Zijn er uitzonderingen?

Op maat gemaakte producten geldt geen bedenktijd. 

Tweede hands producten worden aangekocht met kennisgeving van eventuele bestaande oneffenheden/beschadigingen. Dit is duidelijk vermeld/aangegeven en gefotografeerd op de productpagina.

Mailen kan naar klantenservice@noorenmoor.nl

Privacybeleid

Wanneer is onze privacyverklaring van toepassing?

Onze privacyverklaring is van toepassing op elke verwerking van persoonsgegevens van onze (potentiële) klanten en gebruikers van onze shop. Met persoonsgegevens bedoelen we informatie die direct of indirect te herleiden is naar een individu, zonder dat de naam van dat individu bekend hoeft te zijn. Denk aan klantnummer, adres, woonplaats, e-mailadres, telefoonnummer, cookie ID’s en financiële data (zie onze privacyverklaring voor de volledige lijst)..

Welke gegevens verwerken wij en gebruiken ze voor?

Als je onze shop bezoekt verwerken we gegevens van je. Denk aan je IPadres, maar ook aan je klik- en koopgedrag, zodat we je persoonlijker en relevanter van dienst kunnen zijn. Met behulp van cookies kunnen we onder andere zien welke onderdelen van de website of app je hebt bekeken

Account aanmaken en beheren

Om een bestelling bij Noor en Moor te kunnen plaatsen moet/kan je eerst een Mijn Noor en Moor account aanmaken op onze website. Daarna kun je inloggen op je account en je account beheren. Voor het aanmaken van een Mijn Noor en Moor account en het gebruik van je account verwerken we noodzakelijke gegevens van jou.
De artikelen die je in onze shop koopt kun je laten thuisbezorgen of ophalen bij een PostNl-punt. Tijdens het bestellen verwerken we verschillende gegevens, zoals je gekozen betaalmethode en gegevens om je bestelling te volgen, zoals je bezorgadres. Naar aanleiding van je aankopen kunnen we je aanbiedingen en informatie sturen via bijvoorbeeld e-mail.

Maken wij gebruik van cookies?

Ja, wij gebruiken verschillende soorten cookies en vergelijkbare technieken. Deze zijn onder andere nodig om onze shop goed te laten werken en gebruiksvriendelijker te maken voor jou.
Wil je geen cookies? Je kunt altijd zelf cookies verwijderen. Maar dan werkt de website misschien niet optimaal.

Laatste nieuws op social media

Volg het laatste nieuws
Contact

Noor en Moor

kvk: 69560943

info@noorenmoor.nl